Life is better with good hairproducts

Life is better with good hairproducts

Vragen over verzending

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bestellingen boven de 60,- euro worden gratis bezorgd. Voor bestellingen tot 60,- euro vragen wij 4,95 verzendkosten. Voor bestellingen naar België wordt 4,95 aan verzendkosten berekend.

Wanneer kan ik mijn bestelling thuis verwachten?

Heb je de gewenste artikelen gevonden en besteld dan bezorgen we deze binnen 1 a 2 werkdagen bij je thuis via Post NL. Voor 98% van de bestellingen geldt: op werkdagen voor 16.00 uur besteld volgende dag in huis. Post NL bezorgd ook op zaterdag!

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Galvanistraat 23 B

Het is geen probleem om een bestelling op afspraak bij ons af te halen in ons afhaalmagazijn in Nijkerk (Galvanistraat 23 B). Als u dit wenst kunt u ons dat telefonisch of via e-mail laten weten. Wij zijn van maandag - vrijdag tussen 10 - 16 uur aanwezig voor het afhalen van bestellingen.

Vragen over betaling

Kan ik veilig online bestellen bij jullie?

Jazeker! Vanaf het moment dat je een artikel in de winkelwagen plaatst en naar de volgende stap wil schakelt onze website over naar de beveiligde https verbinding van je bank. Je kunt dit controleren door rechtboven in je browserbalk te kijken of daar een slotje staat en https:// Je blijft in deze beveilgde omgeving tot de order volledig is afgerond.

Ik heb betaald via I-deal, wanneer krijg ik mijn bestelling binnen?

99% van onze artikelen zijn op voorraad, indien je betaling door i-deal is goedgekeurd versturen wij de bestelling dezelfde dag of de dag erna nog met Post NL. Voor 98% van de bestellingen geldt: op werkdagen voor 16.00 uur besteld volgende dag in huis. Post NL bezorgd ook op zaterdag!

Ik heb een bestelling gedaan maar de optie `overboeking` aangevinkt, hoe nu verder?

Als je in het bestelproces de optie ‘Overboeking’ hebt aangevinkt, ontvang je na afronding van je bestelling automatisch een bevestigings-e-mail van ons. In deze e-mail vind je alle benodigde bankgegevens. Zodra we je betaling hebben ontvangen, versturen wij je je pakketje direct naar je op.

Overige vragen

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar zit niet in de orginele doos?

Sommige artikelen worden bij ons aangeleverd in een overdoos met 4 of 6 stuks dus moeten wij deze inderdaad overpakken in andere dozen. De producten zitten echter wel in de originele productverpakking en zijn, tenzij anders vermeld, altijd nieuw en ongebruikt.

Kunnen artikelen ook worden geretourneerd?

Ja, je kunt de bestelling zonder opgave van reden binnen 14 dagen na levering retourneren en je krijgt het volledige aankoopbedrag teruggestort zodra het produkt bij ons binnen is. Voorwaarden zijn wel dat het produkt nieuw is en indien mogelijk nog in de orginele verpakking zit. De retourkosten zijn voor je eigen rekening. Retourzendingen graag eerst vooraf aanmelden via info@babyenkoter.nl

Ik heb een klacht, hoe nu verder?

Service staat bij ons hoog in het vaandel. Klachten nemen wij daarom erg serieus en willen dit ook snel oplossen. Dit kan telefonisch maar we prefereren de melding per mail eventueel met foto van b.v. het defect. We houden je dan van het verloop op de hoogte.
© Baby-Budget.nl